سئو محلی چیست؟


زمان مطالعه: 4 دقیقه
5
(3)

سئو محلی چیست؟

?What Is Local SEO

اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل کوچک هستید، احتمالاً زمان اضافی برای هدر دادن در کارهای فنی پیچیده ندارید. به همین دلیل مهم است که روی چیزی که مهم‌تر است تمرکز کنید: فهرست کردن کسب‌وکارتان در موتور جستجوی مناسب.
یکی از مهمترین جنبه های سئوی محلی اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه است. مردم هنگام جستجوی اطلاعات به طور فزاینده ای به تلفن های خود روی می آورند، بنابراین باید مطمئن شوید که سایت شما به راحتی از طریق تلفن قابل دسترسی است. همچنین باید دکمه‌های کلیک به تماس را به سایت خود اضافه کنید و از دکمه‌های فراخوان در پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.
سئوی محلی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید. آن را ساده نگه دارید و در صورت لزوم از کوچک شروع کنید.

سئوی محلی چیست؟

هنگامی که وب سایت خودتان را ساختید و بهینه کردید، گام بعدی این است که استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی محلی خود را ایجاد کنید.

سئو محلی یکی از تاکتیک سئو است که بر روی نمایش بیشتر وب سایت شما در نتایج جستجوی محلی تمرکز دارد.سئوی محلی به شما کمک می کند که جایگاه بالاتری در موتور های جستجو داشته باشید.

به طور کلی همه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) با هدف متمرکز و محلی، از جمله توسعه محتوا، بهینه‌سازی لینک های درون صفحه، SEO نمایه کسب‌وکار من در Google و ایجاد پیوند به سایت، بخشی از تلاش‌های بهینه‌سازی جستجوی محلی شما هستند.

چرا سئو محلی اهمیت دارد؟

جستجوهای محلی تقریباً 50 درصد از جستجوهای Google در سال را تشکیل می دهند. با تعداد بیشتری از افراد که به دنبال کسب‌وکارهای محلی آنلاین هستند، حالا کسانی که در خدمات سئوی محلی مبتنی بر داده سرمایه‌گذاری می‌کنند، خیلی راحتر مشتریان بالقوه خودشان را پیدا می کنند و جایگاه بالاتری در نتایج جستجو گوگل دارند.

پیاده سازی سئو محلی مبتنی بر داده به شما این امکان را می دهد:

یکی اینکه مشتریانی که دنبال شما می گردند راحتر پیداتون می کنند

یکی از بزرگترین مزایای سئوی محلی این است که مشتریان می توانند به شما امتیاز بدهند و این به مشتریانی که مسافر هستند و در شهر شما دنبال کسب و کاری مثل شما هستند راحتر کمک می کند و این به نفع کسب و کار شما هست. امروزه تقریباً همه به دنبال کسب و کارهای محلی آنلاین هستند. با وجود یک استراتژی بهینه سازی جستجوی محلی قوی، کسب و کار خود را برای مشتریانی که فعالانه به دنبال پیشنهادات برند شما هستند، قابل مشاهده تر می کنید.

کنترل شهرت برند خود را به دست آورید

سئوی محلی به شما کمک می کند تا داستان برند خود را در نتایج جستجوی محلی کنترل کنید.

تجربه کاربری بهتری ارائه دهید

یک وب سایت با رتبه بالا در جستجوهای محلی مرتبط همراه با طراحی سایت سازگار با موبایل، سرنخ های ارگانیک بیشتری را جذب می کند که شانس بیشتری برای تبدیل به مشتری دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که برترین نتایج جستجوی محلی گوگل تقریباً 25 درصد از کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

رتبه بالا در نتایج جستجوی محلی

در خدمات سئو محلی سرمایه گذاری کنید و یک رویکرد تحلیل محور برای سئوی فرنچایز داشته باشید. هشتاد و هشت درصد از بازاریابان موافق هستند که رتبه بندی محلی و ارگانیک ارتباط نزدیکی با هم دارند. با استفاده از راهنمای استراتژیک SEO محلی، شانس بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی هدفمند جغرافیایی و در بازار رقابتی که سئوی معمولی بسیار چالش برانگیز است، دارید.

سئو محلی چیست؟
سئو محلی چیست؟

راهنمای سئو محلی برای جذب سرنخ های ارگانیک

ساخت صفحه تماس با ما

صفحات تماس با ما به عنوان دروازه ای برای فرنچایزهای شما عمل می کنند. این صفحات به مشتریان بالقوه و موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا اطلاعات مرتبط در مورد یک مکان خاص، از جمله پیشنهادات برند، ساعات کار و جزئیات تماس را پیدا کنند.

در ایجاد صفحات تماس با ما، محتوای صفحه خود را بومی سازی کنید، نام، آدرس و جزئیات تلفن را در هر صفحه قرار دهید، از ابزارک های مکان یاب فروشگاه استفاده کنید و شبکه های اجتماعی را نیز درج کنید.

رویکرد هدف گذاری کلمات کلیدی را بومی سازی کنید

از کلمات کلیدی خاص جغرافیایی در صفحات خود استفاده کنید تا در نتایج جستجوی محلی بیشتر دیده شوید. به عنوان مثال، اگر کلینیک دندانپزشکی شما در مشهد است، باید «کلینیک دندانپزشکی در مشهد» و سایر عبارات جستجوی مرتبط را در محتوای وب سایت خود هدف قرار دهید. علاوه بر نام شهر، می‌توانید مقاصد گردشگری نزدیک خودتان، مکان‌های دیدنی محلی نزدیک شما یا نام‌های منطقه‌ای را نیز هدف قرار دهید تا شانس خود را برای نمایش در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی (SERP) افزایش دهید.

بهینه سازی محتوا برای جستجوی محلی

به هر قیمتی که شده از محتوای تکراری خودداری کنید. از طوفان فکری استفاده کنید روش های خلاقانه را به شما نشان می دهد.

طراحی صفحات فرود سفارشی(لندینگ پیج)

برای ایجاد یک محتوای عالی برای صفحات فرود محلی خود، حتماً محتوا را بر اساس نیازهای مخاطب هدف خود تولید کنید. از عناوین غنی از کلمات کلیدی، سرفصل ها و توضیحات مکان استفاده کنید. بخش مهم دیگری از راهنمای سئوی محلی که باید دنبال کنید این است که تخصص خود را با پاسخ دادن به سؤالات متداول در مورد پیشنهادات برند خود به نمایش بگذارید. مهمتر از آن، فراخوان‌های اقدام (CTA) خود را برجسته و محلی کنید.

موقعیت جغرافیایی را فعال کنید

می توانید از گوگل انالیتیکس برای پیدا کردن موقعیت کاربران خودتان استفاده کنید البته این مورد را باید یک متخصص برای شما انجام دهد ولی ناامید نشید خود شما هم می توانید فقط یکم همت می خواهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

جون ما روی یکی کلیک کن!

میانگین نمرات 5 / 5. تعداد رای‌ها 3

دوست خوبم شما هنوز به ما رای ندادی!

جواد میرزاییمشاهده نوشته ها

Avatar for جواد میرزایی

سلام دوستان جواد میرزایی هستم کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک دانشگاه تهران -عاشق یادگیری به خصوص در زمینه دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر در زمینه های -طراحی سایت -SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو -تولید محتوا-کپی رایتر -لینک سازی برای سایت ها از هر نوعی -تجزیه و تحلیل تخصصی رقبا در زمینه SEO-بازاریابی الکترونیکی و خیلی کارهای دیگر در این زمینه فعالیت می کنم جواد میرزایی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *