10 استراتژی سئوی محلی برای پزشکان
10 استراتژی سئوی محلی برای پزشکان و دندانپزشکان
در این مقاله شما بهترین استراتژی های سئو محلی را که برای سایت های پزشکی و دندانپزشکی و یا هر کسی که در حوزه پزشکی فعالیت می کنه یاد می گیرید.
ما در این مقاله 10 استراتژی ضروری SEO محلی برای پزشکان و دندانپزشکان آوردیم.
جدیدا با اپدیت هسته گوگل موتورهای جستجوی گوگل درصد زیادی از ترافیک را به بسیاری از وب سایت های مراقبت های بهداشتی وارد می کند.
جدیدا برای رزرو نوبت پزشک، 57 درصد از بیماران اول از موتور های جستجو برای رزور استفاده می کنند تا اینکه حضوری تشریف ببرند و این یعنی اینکه کاربران اول جستجو می کنند و بعد انتخاب می کنند.
اما رتبه بندی در گوگل به همین سادگی و ایجاد کردن یک وب سایت نیست و باید اطلاعات جامع و کاربردی داخل سایت داشته باشید برای جذب کاربران.
امروزه بیماران به دنبال پزشک هستند که نزدیکتر به آنها هستند. این بدان معناست که باید برای مخاطبان محلی خودتان سایت را رتبه بندی کنید تا ترافیک قابل توجهی در سایت و محل کارتان داشته باشید.
به همین دلیل است که سئوی محلی برای تمام روش های دندانپزشکی و پزشکی مدرن که می خواهند از پتانسیل اینترنت استفاده کنند و از آن برای افزایش سود خود استفاده کنند، ضروری شده است.
در این مقاله، 10 استراتژی سئوی محلی را خواهید یافت که می تواند به شما کمک کند تا توسط مخاطبانی که بیشترین اهمیت را برای حرفه شما دارند دنبال شوید.
سئوی محلی چیست؟
سئوی محلی نوعی سئو است که به وب سایت شما کمک می کند در بالاترین سطح ظاهر شود نتایج جستجو برای جستجوهای مکان خاص
گاهی اوقات بیماران همچنین با عبارات کلیدی مانند “دندانپزشک نزدیک من” جستجو می کنند. در این حالت، موتورهای جستجو از آدرس IP یا موقعیت جغرافیایی جستجوگران برای ارتباط آنها با مشاغل مرتبط و نزدیک استفاده می کنند.
SEO مراقبت های بهداشتی محلی ابزار قدرتمندی است که به پزشک شما کمک می کند تا دید آنلاین قابل توجهی داشته باشد. اگر به درستی انجام شود، می تواند به شما کمک کند تا در میان سه رتبه برتر قرار بگیرید و به شما کمک کند حتی اگر وب سایت شما در صفحه اول ظاهر نشود، نتایج جستجو را بدست آورید.
چرا پزشکان و دندانپزشکان باید سئوی محلی را در نظر بگیرند؟
باید این را در نظر داشته باشید اولین چیزی که بیشتر بیماران هنگام مراجعه به پزشک به آن روی می آورند، از قضا اینترنت است.
اگر شخصی احساس کند که باید به دندانپزشک مراجعه کند. اولین کاری که انجام میدهند به گوگل یا موتور جستجوی مراجعه میکنند، عبارت کلیدی مانند دندانپزشک منطقه خودش را را تایپ میکنند و به کسانی که بهترین رتبه و یا نظرات را دارند ارتباط برقرار میکنند.
سئوی محلی این طوری به شما کمک می کند:
با بهینه سازی نمایه کسب و کار Google خود برای رتبه بندی برای جستجوهای محلی مرتبط، می توانید کانال های جذب ترافیک خود را متنوع کنید و جایی باشید که مشتریان شما به دنبال شما هستند.
هنگامی که برای جستجوهای محلی مرتبط رتبه بندی می کنید، بیماران شما را به عنوان گزینه ای که دارند می شناسند. و با توجه به رعایت سایر عوامل، احتمال بیشتری دارد که تماس بگیرند و یک قرار ملاقات رزرو کنند.
افزایش ترافیک پا به مطب پزشکی شما تنها یکی از راه هایی است که سئوی محلی به درآمد شما کمک می کند.
همچنین به شما کمک میکند در تبلیغات آنلاین پرهزینه صرفهجویی کنید، که هزینه بازاریابی شما را کاهش میدهد و در نهایت به سود شما میانجامد.
سئوی محلی همچنین به شما این امکان را می دهد که در جایی باشید که همتایان خود هستند و در یک زمین بازی با آنها رقابت کنید. با رتبهبندی در کنار رقبای خود، احتمال بیشتری برای به دست آوردن سهمی از بیماران احتمالی آنها خواهید داشت، که میلیونها برابر بهتر از واگذاری همه بیماران آنلاین خود به آنها با یافت نشدن در نتایج جستجوی محلی است.
10 استراتژی عملی سئو محلی
1. نمایه کسب و کار گوگل
نمایه کسبوکار Google به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا در معرض دید قرار بگیرند و خدمات یا محصولات خود را به مخاطبان علاقهمند نشان دهند. همه ابزارهایی را که برای ایجاد فهرستی بهینه، دقیق و توصیفی نیاز دارید ارائه می دهد که به بیماران شما کمک می کند آنچه را که باید در مورد عمل شما بدانند، بیاموزند.
2. تحقیق کلمات کلیدی
تحقیق کلمات کلیدی قلب سئوی محلی است زیرا به شما می گوید با چه کلمات کلیدی بهینه سازی کنید تا موتورهای جستجو بتوانند پرس و جوهای مرتبط را به لیست شما پیوند دهند و به طور بالقوه بیماران را به سمت آن سوق دهند.
کلمات کلیدی محلی از کلمات کلیدی معمولی متمایز هستند زیرا با عبارات خاص مکان مانند “دندانپزشک نزدیک من” یا “پزشک اطفال مشهد” مشخص می شوند.
برای شروع با تحقیق کلمات کلیدی محلی، ابتدا باید هدف داشته باشید و بدونید که هدف کاربران چی هستند.
3. از Google Posts استفاده کنید
Google Posts ابزاری رایگان است که به کسب و کارهای محلی فرصت فوق العاده ای برای تعامل و برقراری ارتباط با مخاطبان خود ارائه می دهد.
Google Posts به شما امکان می دهد تا ده مورد از جدیدترین پست های خود را نمایش دهید، که طبق برخی منابع، تا 7 روز زنده می مانند. شما می توانید از این فضا برای اطلاعیه ها، پیشنهادات و تبلیغ خدمات خود استفاده کنید و ویژگی های خود را برای مخاطبان توضیح دهید.
4. ویژگی های بهداشت و ایمنی
از زمان شیوع همهگیری، مردم میخواهند قبل از بازدید از مکانها، اقدامات بهداشتی و ایمنی را بدانند.
بنابراین، گوگل ویژگی های سلامت و ایمنی را در لیست های GBP گنجانده است. جدای از این ویژگیهای ضروری، قطعات اطلاعات دیگری نیز وجود دارد که میتوانید از آنها برای دیده شدن بیشتر استفاده کنید و به بیماران آیندهتان اطلاعات مورد نیاز خود را بدهید.
به غیر از ویژگیهای بهداشتی و ایمنی مانند بررسی دما، الزامات ماسک، اقدامات احتیاطی ایمنی کارکنان، و غیره، میتوانید ویژگیهای دیگری را نیز در نظر بگیرید، مانند اینکه آیا بیماران باید از قبل وقت خود را رزرو کنند یا میتوانند یک قرار ملاقات دریافت کنند.
5. هماهنگی ساعات اداری
بر اساس یک نظرسنجی، 62 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از فهرست GBP برای یافتن شماره تماس و آدرس کسب و کار استفاده می کنند.
این نشان میدهد که شاید اولین دلیلی که مردم برای کسبوکارهای محلی به Google مراجعه میکنند، اطلاع از ساعات اداری، شماره تماس و آدرس آنها باشد.
با خیال راحت می توانیم نتیجه بگیریم که اگر هر یک از اینها نادرست باشد چه اتفاقی می افتد.
مشتری بالقوه آزرده خاطر خواهد شد و احتمالاً نظر منفی را از خود به جا می گذارد.
6. صفحات فرود محلی
هنگام انجام سئوی محلی، بسیاری از مردم در مورد اینکه آیا باید دعوت به اقدام (CTA) را به صفحه اصلی وب سایت پیوند دهند یا صفحات فرود جداگانه برای هر کلمه کلیدی مجزا داشته باشند سردرگم می شوند.
در این مورد، مناسب ترین گزینه این است که CTA را در فهرست GBP خود به صفحه فرود محلی و مرتبط با کلمه کلیدی خود پیوند دهید.
می توانید از این صفحه فرود به عنوان گام بعدی برای ارتباط خود با بیماران احتمالی استفاده کنید و اطلاعات دقیق تری در مورد کلمه کلیدی پیدا کنید.
7. Local Link Building
بک لینک ها آدرس های وب سایت شما هستند که در محتوای وب سایت های دیگر قرار می گیرند. و به فرآیند بدست آوردن این لینک ها لینک بیلدینگ می گویند.
گوگل از وب سایت هایی با حجم بالای بک لینک حمایت می کند زیرا چنین وب سایت هایی را قابل اعتماد و معتبر می داند.
افراد برای سئوی معمولی به دنبال بک لینک هستند و از وب سایت های معتبر بالا مرتبط هستند. اما برای سئوی محلی، باید پیوندهایی را از نهادهای محلی دریافت کنید تا Google بتواند به حضور شما در آن محل اعتماد کند و وب سایت شما را برای جستجوهایی که از آنجا انجام می شود رتبه بندی کند.
فرآیند به دست آوردن لینک از وب سایت های محلی شما را لینک سازی محلی می نامند و استراتژی های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید از وب سایت های محلی لینک دریافت کنید.
8. از تماس ها و پیام های GBP به خوبی استفاده کنید
کسبوکارهای فهرستشده در GBP میتوانند تماسهای مستقیمی از جستجوگران Google دریافت کنند.
بنابراین، اگر شماره تلفن خود را به قصد دریافت تماس ها و پیام های مخاطبان آنلاین خود در GBP درج کرده اید، مطمئن شوید که فردی برای دریافت و پاسخ به آنها دارید.
پاسخ ندادن به تماسها و پیامهای مبتنی بر اینترنت میتواند منجر به تجربه بد مشتری شود، که میتواند به صورت نظرات منفی و تبلیغات بد ظاهر شود که میتواند برای عملکرد شما مضر باشد.
9. بررسی های محلی
بیماران می خواهند مطمئن شوند فردی که قرار است با او مشورت کنند در کاری که انجام می دهند خوب است. مهمتر از آن، آنها آرامش خاطر می خواهند که این تسهیلات مطابق با استانداردهای آنها باشد و شهرت بدی نداشته باشد. با توجه به این دلایل، 98٪ از مردم نظرات آنلاین را مطالعه می کنند.
بنابراین، اکثر مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی می گویند که بررسی های آنلاین بر تصمیم آنها در هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات بهداشتی تأثیر می گذارد.
بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که فهرست GBP شما دارای بررسی های متنوع کافی برای جلب اعتماد بیماران احتمالی است.
10. لیست های حرفه ای متعدد در یک آدرس
با توجه به اینکه کسب و کار شما متمایز است و کد شناسایی مالیاتی خود را دارد، Google به شما امکان میدهد آدرسی را با کسبوکارهای مختلف دیگری که مکان یکسانی را به اشتراک میگذارند به اشتراک بگذارید و GBP مستقلی برای کسب و کار خود داشته باشید.
بنابراین، اگر کلینیکی دارید که در یک ساختمان اداری قرار دارد که بسیاری از مشاغل دیگر را در خود جای داده است، می توانید یک فهرست مستقل ایجاد کنید.
با این حال، اگر یک بیمارستان بزرگ با چندین کلینیک کوچکتر دارید، ممکن است ایجاد یک فهرست مستقل برای هر بیمارستان چالش برانگیز باشد.
زیرا شما باید کسبوکارهای مجزایی داشته باشید، که هر کدام مالیاتهای خود را بهطور مستقل ثبت کنند و شماره تلفنهای خاص خود را داشته باشند تا فهرست متفاوتی برای کسبوکارهایی که از یک مکان مشابه فعالیت میکنند ایجاد کنند.
سخن پایانی
سئوی محلی می تواند یک کانال ترافیک جدید را برای شما باز کند. با کمک به رتبه بندی شما برای بیماران بالقوه محلی، می تواند به شما امکان رزرو بیشتر و در نتیجه افزایش سود را بدهد.
بدون دیدگاه