تایم لاین آپدیت های سیستمی گوگل در وب فارسی

تایم لاین آپدیت های سیستمی گوگل در وب فارسی


زمان مطالعه: 2 دقیقه
5
(1)

زمان های اعلام شده تایم لاین آپدیت های سیستمی گوگل در وب فارسی

با شروع بروزرسانی لینک اسپم بر روی سیستم رتبه بندی اسپم برین، آگاهی از وضعیت جدول زمانی سیستم های فعال در وب فارسی بسیار مهم است.

🔸 توجه به این موضوع به ما کمک می کند تا در بازه های زمانی rollout سیستم ها، با دید بهتری به وضعیت رتبه ها در نتایج جستجو نگاهی بیاندازیم.

🔸 هرچند لینک اسپم باعث شده تا بعضی صفحات وب با افت رتبه بندی مواجه شوند، اما با توجه به ادامه rollout سیستم رتبه بندی محتوای مفید، نمی توان به ارزیابی مناسبی ار وب در حوزه های مختلف رسید.

🔸 سیستم رتبه بندی محتوای مفید از تاریخ 15 آذر شروع شده و تا تاریخ 29 آذر بر روی وب فارسی rollout خواهد شد. همینطور در خلال این پردازش سنگین، آپدیت لینک اسپم نیز از تاریخ 24 آذر آغاز شده و تا 7 دی ماه ادامه خواهد داشت. اوج پیک این دو سیستم در بازه زمانی 24 آذر تا 29 آذر است که تلورانس های شدیدی را در وب فارسی شاهد خواهیم بود.

🔸 بعد از تمام rollout سیستم رتبه بندی HCU، آپدیت لینک اسپم با قدرتی که اسپم برین از HCU میگیرد، داده های حاصل از محتوای مفید را نیز در سیستم بکار خواهد گرفت. بدین ترتیب از تاریخ 29 آذر تا 7 دی ماه می توانیم انتظار تاثیر بیشتری از لینک اسپم بر روی وب فارسی داشته باشیم.

🔸 در نهایت از 7دی ماه و همزمان با پایان rollout هردو سیستم، طی بازه زمانی چند هفته ای، نتایج به تثبیت مورد انتظار سیستم های رتبه بندی خواهند رسید.

🔸 ذکر این نکته حائز اهمیت است که بازگشت به نتایج ممکن است ماه ها بطول بیانجامد و این در حالی است که سیستم رتبه بندی HCU صفحات وب بی کیفیت را بصورت الگوریتمی تا ماه ها از نتایج خارج می کند و هیچ راهی بجز تداوم بروز رسانی صفحات تحت تاثیر قرار گرفته و اثبات مفید بودن آنها برای کاربران جهت بازگشت به نتایج وجود نخواهد داشت.

🔸 لینک اسپم بر روی لینک های غیر طبیعی که جهت رشد صفحات بدون ارزش واقعی، اعتبار قابل توجهی را انتقال داده، تاثیر گذار است. هدف از بروز رسانی های سیستمی اخیر، رشد سایر صفحات وب ارزشمند و فرصت به سایت هایی است که محتوای با کیفیت تری برای عرضه به مخاطبین دارند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

جون ما روی یکی کلیک کن!

میانگین نمرات 5 / 5. تعداد رای‌ها 1

دوست خوبم شما هنوز به ما رای ندادی!

جواد میرزاییمشاهده نوشته ها

Avatar for جواد میرزایی

سلام دوستان جواد میرزایی هستم کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک دانشگاه تهران -عاشق یادگیری به خصوص در زمینه دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر در زمینه های -طراحی سایت -SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو -تولید محتوا-کپی رایتر -لینک سازی برای سایت ها از هر نوعی -تجزیه و تحلیل تخصصی رقبا در زمینه SEO-بازاریابی الکترونیکی و خیلی کارهای دیگر در این زمینه فعالیت می کنم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *